Dienst
Telefoon Centrale
Onze telefooncentrale is bijzonder eenvoudig te bedienen door onze “Drag & Drop” functionaliteit. Sleep heel eenvoudig alle gewenste functies in het belplan en zelfs complexe bel routes zijn werkelijk in een handomdraai opgebouwd. Wil je een tijdschakeling toevoegen of een nieuw geluidsbestand, ook dit is ook voor iedereen zo gedaan. Of je nou inlogt via je pc of via de app, je hebt overal ter wereld volledige controle over de bereikbaarheid van je bedrijf. Dit maakt onze telefooncentrale uniek en behoort daarmee tot het modernste Hosted VoIP platform van Nederland!

Belgroep
Met een belgroep bepaal je de wijze waarop een binnenkomend gesprek wordt afgehandeld. Denk hierbij aan het kunnen aangeven of de telefoon bij één of meerdere medewerkers tegelijkertijd overgaat en wat er moet gebeuren als deze niet wordt opgenomen. Ook is het mogelijk om (tijds-)condities en voorwaarden aan het belplan toe te voegen.

Wachtrij
De wachtrij zet inkomende oproepen netjes in de wacht met een welkomstboodschap en een periodieke boodschap. Er kunnen meerdere medewerkers als "agent" in de wachtrij geplaatst worden. Het unieke aan onze wachtrij is dat niet alleen medewerkers op kantoor kunnen inloggen maar ook mobiele telefoongebruikers. Hierdoor kunnen medewerkers ook buiten kantoor met hun mobiele nummer inloggen en gesprekken aannemen vanuit de wachtrij.

Qaller app (Plus)
Met de Qaller app is het mogelijk om via de mobiele telefoon de telefonie-omgeving te beheren. Zo kun je met de app eenvoudig de omleiding aan- en uitzetten, belroutes aanpassen en de voicemail aan- en uitzetten. Met de Qaller Plus heb je naast eerder genoemde functionaliteiten ook de mogelijkheid om te bellen en gebeld te worden.

Tijdscondities
Met een tijdsconditie kun je een bepaalde periode definieren (b.v. specifieke tijdstippen, werkdagen, zon- en feestdagen en periodes), waarbinnen acties kunnen plaatsvinden.

Meldtekst
Met een meldtekst kun je op verschillende momenten (waaronder bijv. feestdagen) een speciale meldtekst instellen waarmee je je klant met een geluidsbestand kunt informeren.

Prefix
Met de prefix zie je in het beeldscherm van je toestel op welk nummer de beller belt. Dit is erg handig wanneer een medewerker op meerdere telefoonnummers bereikbaar is.

Fax
In het platform is het mogelijk om faxen verzenden en te ontvangen. Per medewerker kan bepaald worden of hij/zij gebruik van de fax mag maken. De inkomende faxen kunnen naar 1 of meerdere medewerkers verstuurd worden en worden ontvangen als PDF-document.

Omleiding
Een omleiding kan worden in- en uitgeschakeld. Binnen deze omleiding(en) kan er een inkomende route worden aangemaakt. Denk bijvoorbeeld aan de lunch. Door de omleiding aan te zetten, wordt de "lunchroute" geactiveerd.

Doorschakeling
Met de doorschakeling kun je eenvoudig bellers direct doorschakelen naar zowel interne als externe nummers. In de doorschakeling kan er worden aangegeven of het oorspronkelijke nummer van de beller of het nummer dat gebeld is zichtbaar moet zijn.

Voorwaarde
Met de voorwaarde kun je bepaalde inkomende bellers, denk hierbij aan buitenlandse nummers of een specifiek ander telefoonnummer, een afwijkende route geven. Dit zodat de beller (bijvoorbeeld medewerker of klant) zo efficient mogelijk wordt gerouteerd.

Voicemail
Achter elk inkomend belplan kan een voicemail geplaatst worden. De tekst van de voicemail kun je zelf heel eenvoudig aanpassen. Je hebt zowel bedrijfs als persoonlijke voicemailboxen. De ingesproken berichten staan netjes in de portal maar kunnen ook per mail als MP3 naar 1 of meerdere e-mailadressen gestuurd worden.

Keuzemenu
Met een keuzemenu laat je de beller een keuze maken waardoor deze beller direct bij het juiste filiaal, afdeling en/of persoon terecht komt. Je kunt in het keuzemenu alle centrale functionaliteiten plaatsen. Het is zelfs mogelijk om een keuzemenu in een keuzemenu te plaatsen!